انجمن هسته‌ای ایران

اخبار انتخابات دوره دوم کمیته‌های تخصصی انجمن هسته‌ای ایران

اخبار انتخابات دوره دوم کمیته‌های تخصصی انجمن هسته‌ای ایران

خواهشمند است قبل از اعلام کاندیدایی و شرکت در انتخابات، آئین‌نامه کمیته‌های تخصصی را، که در 5 فصل و 12 ماده در تاریخ 1400/08/16 به تصویب هیأت مدیره انجمن هسته‌ای ایران رسید، مطالعه فرمایید.

  • هر کمیته‌ی تخصصی مجاز است همانند یک انجمن تخصصی در حوزه مربوطه فعالیت (برگزاری سمینار، وبینار، کنفرانس، کارگاه آموزشی و … ) کند. 
  • تمام رویدادهای انجمن برای اعضای فعال کمیته‌های تخصصی رایگان است.
🔴 شرایط شرکت در کمیته‌های تخصصی

تمام اعضاء با عضویت پیوسته، دانشجویی و وابسته می‌توانند در فعالیت‌های کمیته‌های تخصصی مشارکت داشته باشند.

فارغ التحصیلان و دانشجویان دکترای رشته‌های مرتبط با علوم و فنون هسته‌ای که به صورت پیوسته به عضویت انجمن در آمده‌اند می‌توانند در کمیته‌های تخصصی کاندید شوند.

🔴 مراحل و زمان بندی انتخابات کمیته‌های تخصصی

🔶 ابتدا برای رای دهی و یا کاندیدایی در کمیته‌های تخصصی، عضو انجمن هسته‌ای شوید.

🔶 اعضا با نوع عضویت پیوسته که تمایل به کاندیدایی در کمیته‌های تخصصی دارند، پس از ورود، پروفایل خود را تکمیل (کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، رزومه علمی و شغلی) و درخواست کاندیدایی خود را به همراه یک متن توصیفی جهت معرفی به رای دهندگان (حداکثر 500 کاراکتر) در این لینک بارگذاری نمایند.

🔶 زمان اعلام کاندیداتوری باتوجه به درخواست شرکت کنندگان تمدید شد و داوطلبان حداکثر تا ساعت 24:00 روز 29 اردیبهشت‌ماه 1402ا فرصت خواهند داشت.

🔶 صلاحیت کاندیدا روز 30 اردیبهشت‌ماه 1402 بررسی و اطلاع رسانی می‌شود.

🔶 اعضا با عضویت پیوسته، دانشجویی و وابسته از 30 تا 31 اردیبهشت‌ماه 1402 زمان خواهند داشت تا پس از ورود، رای خود را ثبت کنند.

🔶 پس از شمارش آرا و تائید انتخابات در هیئت مدیره انجمن هسته‌ای، اعضای کمیته‌های تخصصی در روز 1 خردادماه 1402 معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *