انجمن هسته‌ای ایران

مجمع عمومی انجمن هسته‌ای ایران، سه شنبه ۸ خرداد – ساعت 1۴

مجمع عمومی انجمن هسته‌ای ایران

زمان:

سه شنبه ۸ خرداد – ساعت 14:00

مجمع عمومی انجمن هسته‌‍ای ایران در سه‌شنبه 8 خرداد 1403 برگزار شد.

  • آگهی دعوت مجمع عمومی عادی سالیانه

بدینوسیله از کلیه اعضای پیوسته انجمن هسته‌ای ایران  به شماره ثبت 1686 و شناسه ملی 10100157420 دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن که در ساعت ۱۴ مورخ 140۳/۰۳/۰۸ و بصورت حضوری در تهران، انتهای امیرآباد شمالی، خیابان بیست و یکم، پلاک ۶۰ تشکیل می شود، شرکت نمایند.

  • دستور جلسه:
    1- انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس
    2- بررسی و تصویب پیشنهادات هیئت مدیره و بازرس
    3-  تعیین میزان حق عضویت
    4- بررسی و تصویب ترازنامه و صورتحساب درآمدها و هزینه‌های سال مالی گذشته و بودجه سال آتی انجمن

انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن هسته‌ای ایران

  • اعلام کاندیداتوری 

از آنجا که در این دوره مجمع عمومی، انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن در دستور کار مجمع قرار دارد، بدینوسیله از کلیه علاقمندان به فعالیت و همکاری با انجمن تحت عنوان عضویت هیات مدیره و یا بازرس دعوت بعمل می آید تا نسبت به اعلام کاندیداتوری خود به صورت کتبی اقدام فرمایند. لازم به ذکر است فرصت ثبت نام قانونی کاندیداتوری از تاریخ انتشار اطلاعیه  لغایت ساعت 24 دوشنبه مورخ 1403/03/07 بوده و این فرصت قابل تمدید نخواهد بود.
لذا از کلیه علاقمندان دعوت بعمل می آید فرم اعلام کاندیدایی برای هیئت مدیره و یا بازرس انجمن هسته‌ای ایران (DOC، PDF) را تکمیل نموده و به پست الکترونیکی انجمن به آدرس info@nsi.ir ارسال نماید.

  • اعلام رأی

اعضای پیوسته دارای اعتبار می‌توانند با حضور در محل برگزاری مجمع در ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1403/03/08 نسبت به اعلام رأی خود اقدام فرمایند.

اعضایی که امکان حضور ندارند می‌توانند با تکمیل فرم وکالت (DOC، PDF) حق رأی خود را به فرد دیگر واگذار نمایند. هر فرد می‌تواند در زمان رأی‌گیری وکالت حداکثر یک نفر را با داشتن فرم تکمیل شده اعلام نماید.

  • اعضای هیئت مدیره:

دکتر جوادکریمی ثابت- دکتر روح الله قادری- دکتر ابراهیم حاجی علی- دکتر فرهود ضیایی- دکتر مهدی زنگیان- دکتر نیکو دارستانی (بازرس)

  • جلسه مجازی شرکت در مجمع عمومی:

https://www.skyroom.online/ch/nsi1400/mng

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *