انجمن هسته‌ای ایران

کسب رتبه الف و جایگاه دوم از 32 انجمن علوم پایه در ارزیابی سالانه وزارت عتف

کسب رتبه الف و جایگاه دوم از 32 انجمن علوم پایه در ارزیابی سالانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

در جدیدترین ارزیابی عملکرد انجمن‌های علمی کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۱، انجمن هسته‌ای ایران با مشارکت فعالانه اعضای خانواده بزرگ و بیش از 1000 نفری خود، موفق به کسب رتبه “الف” (که عالی ترین رتبه قابل کسب می‌باشد،) شد.

شایان ذکر است در ارزیابی صورت گرفته توسط تنها و رسمی‌ترین نهاد ارزیابی انجمن‌های علمی، انجمن هسته‌ای ایران در رتبه ۲ از میان ۳۲ انجمن علوم پایه وزارت علوم قرار گرفت.نتایج این ارزیابی در اردیبهشت ۱۴۰۳ از سوی دایره ارزیابی عملکرد کمیسیون انجمن‌های علمی ایران اعلام شد. براساس این گزارش، انجمن هسته‌ای ایران با ارتقاء توانمندی‌های علمی و ایفای نقش مرجعیت، توسعه تعاملات ملی و بین‌المللی، عملکرد بسیار بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

دکتر جواد کریمی ثابت، رئیس هیئت مدیره انجمن هسته‌ای ایران، ضمن بیان نتایج این ارزیابی، از تمامی اعضا، دانشجویان، پژوهشگران و اعضای هیئت مدیره و ارکان اجرایی انجمن تشکر و قدردانی نمودند. وی تاکید کرد برنامه‌ریزی‌های انجمن برای حفظ رتبه در سال‌های عملکردی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و محور فعالیت سال جاری نیز توسعه فعالیت‌های مرتبط با مرجعیت علمی و تعاملات ملی و بین‌المللی در راستای ایفای نقش انجمن هسته‌ای در زیست بوم فناوری هسته‌ای ایران عزیز خواهد بود.انجمن هسته‌ای ایران، این موفقیت را به یکایک اعضای محترم و ارکان اجرایی خود تبریک می‌گوید و از حضور و زحمات تمامی افراد دخیل در این ارتقاء علمی و اجرایی تشکر و قدردانی می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *